Nothing good happens after 2am. It’s now 4am. I’m gonna go sleep.

There's a song called "Hey There, Dean" it's a Destiel song (parody of Hey There Delilah)

thelittleskribbler:  Yeah Jesus my first freaking GIF! When I searched for kiss gifs of Destiel kisses I noticed the big lack of self drawn gifs (or maybe I’m still the searching noob I had been my whole life). Glad Satan gave me the opportunity to have the power and tools for creating my own, hell yeah! It’s just a first try, not very neat, not very special and not that much working time (I’m surprised I didn’t need longer than 6 hours). But I guess there always have to be a first time…

littleskrib: “Yeah Jesus my first freaking GIF! When I searched for kiss gifs of Destiel kisses I noticed the big lack of self drawn gifs (or maybe I’m still the searching noob I had been my whole.

Dean and the Trenchcoat 2 by RDJpwns on deviantART

Dean in Castiel's trench coat. I feel like this is all he did after episode 2 season He picked it up out of the water and folded it. is making my heart hurt!

You can't hear it, but Dean is totally humming 'Stairway To Heaven' to himself. Morosely. I cannot help myself. It's a compulsion. I'm not sorry.

No soul-friends for me to lean upon. No soul mate to cheer me up. Sometimes the loneliness is unbearable. That will be the right time for me to sorrowfully go to bed while striving to sleep, so tomorrow I& have a fresh new happy day.

Oh. My. God. I'm gonna die of cuteness overload. (I just thought: what if god is pissed at Dean for the Mark situation and doesn't favor him any more? It'd be like John all over again.)

I'm gonna die of cuteness overload. (I just thought: what if god is pissed at Dean for the Mark situation and doesn't favor him any more? It'd be like John all over again.)<< here, have some feels

aka "I wasn't gonna mention it, but I love you and you are mine. I didn't think you'd want other people to know."

aka "I wasn't gonna mention it, but I love you and you are mine. I didn't think you'd want other people to know. Haha SAMs face in the last frame!>>> people think we write captions on these, nope, real lines. I love this show so much

Pinterest
Search