Pinterest • il catalogo mondiale delle idee

okay this means a lot because 1. I'm scared shitless and 2. I just read a Monster calls and this man is my favorite person

222
96
2
da HUMAN

Kinda Gay (Okay Really Gay) | Baseball Tee

You're gay, but you're only kinda gay…nah, you're really gay and proud! This LGBT pride design features the text 'Kinda Gay (Okay Really Gay)' to share your pride! Perfect for gay pride, LGBT pride, and expressing your sexuality!

155
114
4

#lgbt #tumblr ---> geometry is actually the least confusing thing listed...

848
577
30

I thought I was gonna be angry and invalidated but thank you friend it means a lot

235
162
30

Imagine being the gay and trans cousin in a bigoted family. Haha my life.

104
76
3

And people still support them. - This is disgusting. Grotesque. Gruesome. I hate it.

87
42
10
da Etsy

Love is Love, Gay Pride Large Printable Queer Art, Orlando Pride, Rainbow Flag, LGBT Pride, Equality, Modern Home Decor, Black Friday

Love is Love, Gay Pride Large Printable Queer Art, Orlando Pride, Rainbow Flag, LGBT Pride, Equality, Modern Home Decor

2.9k
1k
51

GUYS THIS IS LITERALLY CHLOE FROM LIFE IS STRANGE

1.5k
1k
26

Sailor Moon is such a great show. ( Btw you can watch the good dub on Hulu ~ ) #sailor moon #lgbt

760
735
7