IF YOU DONT THINK HE IS THE CUTEST WITTLE PUPPY IN THE WORLD YOU ARE WRONG

Heh that look dosent get old he looks like a little puppy.crap I typed that didn't I?

Castiel bee boots << this is one of the most adorable thongs I have ever seen!

Castiel bee boots << this is one of the most adorable thongs I have ever seen!<<<im beaming. Feels like my hearts gonna explode it's so damn sweet!

Well he did spend about 40 years fighting through hell to get to Dean.. it is inevitable he suffered some injuries.

THIS. IS. HILARIOUS

Well he did spend about 40 years fighting through hell to get to Dean. it is inevitable he suffered some injuries.<<< wasn't it 10 years? I know Dean was in hell 40 but I always thought that (I probably wrong i just wanted to say)

CASTIEL fucking things up the adorable little shit <-- I can have two favorites right?

"Sometimes you spend 4 seasons thinking you have a favorite character and then this fucker waltzes in and turns your whole fucking life around." CASTIEL fucking things up, the adorable little shit.

And bobby's just like "now really, you wanna discuss this now. THE WORLD IS ABOUT TO END YOU IDJITS!"

''Give me a fucking break, I'm about to die for your ass, appreciate it.'' HAHAHAHA / Assbutt :)>>>the worst thing is that in Italian it wasn't this funny :/

Everything he does is for Dean 💜

Everything he does is for Dean 💜

BAMF against clueless

''There's a difference between Castiel and Cas.'' I'd even say a HUGE difference. Probably Cas.

23 Literal Gospels From The Mouth Of The Actual Angel Castiel #spn #supernatural  I do love me some Castiel.

23 Literal Gospels From The Mouth Of The Actual Angel Castiel

23 Literal Gospels From The Mouth Of The Actual Angel Castiel---I swear I only watch this show anymore because misha

Pinterest
Search